onsdag 22. november 2017

Pelargonia

Akvarellen kan kjøpes hos Olseröds konsthall i Skåne.

Dette er noen år siden. jeg testet ut ulike pelargoniaplanter, litt større pute og gardin i 100% lin.

På dette bildet er mønsteret Pelargonia trykket på tykk bomullsatin. (utgått stoff) Bildet er tatt for noen år siden.

Tester ut med helket blonde etter gammelt mønster.

Da jeg hadde Pop-Up Store i Strömstad sommeren 2014, sydde jeg silkesjerf.

P. Zonale finnes nå å få kjøpt på nettbutikken min.

Pelargonia i 100% lin kan du nå få kjøpt på nettbutikken min.





Her maler jeg et portrett av en pelargonia i akvarell på helark 55 x75 cm. Jeg maler alltid etter levende modell.

Tynn bomullsatin 2014.

Fra Pop-up Store i Strömstad 2014.

100 % silke 2014.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar